تعریف و هدف
دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمان ها ،موسسات و شرکت های بازرگانی دولتی و خصوصی و همچنین آشنایی دانشجویان با کاربرد روش های علمی در مدیریت است.
ضرورت و اهمیت
ضرورت و اهمیت این دوره در آشناسازی کارشناسان رده های گوناگون با نقش مدیریت بازرگانی در سازمان و موارد استفاده از این دانش و همچنین تربیت نیروی متخصص با عنوان رابط بین مدیران و کارمندان اداری و فنی که به طور معمول مسئولیت و سرپرستی واحدها را عهده دار خواهند شد می باشد.
در ضمن لیست دروس بانضمام کد دروس رشته مذکور جهت اطلاع و بهره برداری خدمت شما ارسال میگردد.
طول دوره مدیریت بازرگانی براساس بند 5 فصل سوم مقررات آموزشی نظام یادگیری الکترونیکی مصوب شورای گسترش آموزش عالی 7 سال است و تمام درس های آن در مدت 14 نیمسال ارائه و برگزار می شود. طول هر نیمسال تحصیلی 16 هفته می باشد.
تعداد کل واحد های درسی در دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی 138 واحد به شرح زیر می باشد.
-دروس عمومی 22 واحد
-دروس پایه 38 واحد
-دورس اصلی 37 واحد
-دروس تخصصی 36 واحد
- دروس اختیاری 5 واحد
دکتر مسعود میرزایی
دکترا مدیریت استراتژیک
مریم صبوری
کارشناسی
مدیریت مالی
شماره تماس: 61017207
شهریه ثابت : 8,198,468
شهریه هر واحد عمومی : 491,908
شهریه هر واحد پایه : 573,894
شهریه هر واحد تخصصی : 696,873