وقوع حادثه غمبار زمین لرزه در غرب کشور که باعث مصدومیت و جان باختن جمعی از مردم عزیزمان شد، موجب تاسف و تاثر گردید.


روابط عمومی مؤسسه نورطوبی این حادثه تلخ را تسلیت گفته و برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را از خداوند سبحان مسئلت می نماید.

یکشنبه, 21 آبان 1396 11:13

پدر حقوق ایران درگذشت

By

پیکر دکتر سید عزت‌الله عراقی، پدر حقوق کار ایران، روز دوشنبه صبح از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا و به نقل از خانواده مرحوم دکتر عزت الله عراقی، پیکر این استاد برجسته حقوق ایران روز دوشنبه، 22 آبان ماه ساعت 8.30 صبح از مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به مقصد قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع خواهد شد.

دکتر عزت الله عراقی استاد تمام رشته حقوق و عضو گروه حقوق خصوصی و اسلامی دانشگاه تهران از سال 1349 به عضویت هیات علمی این دانشگاه درآمد. وی که فارغ‌التحصیل رشته حقوق خصوصی از دانشگاه پاریس بود، صبح روز شنبه، 20 آبان ماه جاری در تهران درگذشت.

مراسم ترحیم و بزرگداشت این استاد برجسته رشته حقوق که از وی به عنوان «پدر حقوق کار در ایران» یاد می‌شود، روز چهارشنبه 24 آبان ماه در مسجد جامع شهرک غرب از ساعت 15:30 تا 17 برگزار می‌شود.

با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دوره کارشناسی این مؤسسه (رشته های حقوق و مدیریت مالی) بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های فوق الذکر می رساند جهت ثبت نامه اولیه از روز یکشنبه مورخ 96/08/07 لغایت روز چهارشنبه مورخ 96/08/24 به دفتر مرکزی مؤسسه به آدرس: تهران -خیابان کارگر شمالی -نرسیده به خیابان نصرت- کوچه مهر- پلاک 3 مراجعه نمائید.


مدارک مورد نیاز:


1- اصل و یا گواهی مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.
2- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.
3- اصل و یاگواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.
4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند.
5- اصل شناسنامه و 1 برگ کپی از تمام صفحات آن.
6- اصل کارت ملی و 1 برگ کپی از آن.
7- 12 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (عکس پرسنلی).
8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.


کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش دانشگاهی خود، به ((دفاتر پیشخوان خدمات دولت)) مراجعه و تأییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند. پذیرفته شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم ((دفاتر پیشخوان خدمات دولت)) اعلام نمایند.

توضیحات:


1- همراه داشتن کارت بانکی با رمز دوم جهت خرید اینترنتی کارت اعتباری سازمان سنجش آموزش کشور در روز ثبت نام الزامی است.
2- شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت از نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 خواهد بود.
3- آن دسته از داوطلبان که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهائی آزمون سراسری سال 1396 (مرحله شهریورماه) قرار گرفته اند چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت نام و ادامه تحصیل می باشند و در یکی از مؤسسات ثبت نام نمایند. قبولی آنها در شهربور ماه لغو خواهد شد.
4- کلیه متقاضیان می بایست حداکثر تا تاریخ 96/06/31 دارای مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم (دوره چهار ساله) یا پیش دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

 

اداره آموزش مؤسسه آموزش عالی نور طوبی
96/08/01

به اطلاع متقاضیان وام شهریه دانشجویی که قبلا پیش ثبت نام انجام داده اند میرساند. به خاطر عدم تخصیص اعتبار لازم امکان پرداخت وام شهریه دانشجویی به کلیه متقاضیان فراهم نگردیده است. بر این اساس پرداخت وام صرفا به دانشجویان نامبرده در لیست ضمیمه امکان پذیر شده است.لازم است متقاضیان مذکور ترتیبی اتخاذ نمایند تا مدارک مورد نیاز ذیل را به صورت دستی و یا از طریق پست سفارشی حداکثر تا تاریخ 96/08/09 تحویل امور دانشجویی موسسه نمایند.
با توجه به محدودیت های زمانی برای ثبت نام نهایی متقاضیان در سایت صندوق رفاه، مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و به مدارکی که بعد از تاریخ فوق الذکر ارسال گردد،ترتیب اثر داده نخواهد شد .


مدارک مورد نیاز:

 

 الف. دانشجویانی که تا به حال وام نگرفته اند.

 ب.دانشجویانی که قبلا وام دریافت نموده اند. ( ارسال از طریق فکس نیز امکان پذیر است شماره فکس : 66958322 )
 1.تکمیل فرم تعهد وام (فایل ضمیمه 1)
2.سند تعهد محضری که تعهد آن باید توسط ضامن معتبر صورت پذیرد.(فایل ضمیمه 2)

  1.تکمیل فرم تعهد وام (فایل ضمیمه 1) 

 

شایان ذکر است موعد واریز وام چند ماه دیگر می باشد که متعاقبا از طریق سایت اعلام خواهد گردید.خواهشمند است از تماس غیر ضروری با موسسه بپرهیزید.

 

 

 

 

به نام خدا


دانشجویان عزیز ورودی مهر ماه 1396
با توجه به اشتباه واحد تولید محتوا در درج شماره تلفن واحدهای مختلف مؤسسه در صفحه 15 راهنمای استفاده از سایت و نرم افزار مشاهده دروس، لطفاً برای اطلاع از شماره تلفن های صحیح به منوی تماس با ما مراجعه فرمایید.


با عرض معذرت از مشکلی که برای شما به وجود آورده ایم و با آرزوی موفقیت برای شما


مدیر تولید محتوا
سید شهاب الدین ناظم زاده

سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تكميل ظرفيت رشته‌هاي تحصيلي در مؤسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي و مراكز و واحدهاي آموزشي دانشگاه پيام نور سال 1396
با توجه به درخواست برخي از مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي و دانشگاه پيام‌نور مبني بر عدم تكميل ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1396 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات ذيربط (اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1396 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي و موسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند به لينك جستجوي عنوان موسسه و كدرشته مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و همچنين به پايگاه اطلاع‌رساني موسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي و يا پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه پيام‌نور به نشاني www.pnu.ac.ir مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد مربوط از تاريخ 96/07/29 لغايت 96/08/30 به مؤسسه آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.
1- كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ 96/06/31 داراي مدرك ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) يا پيش‌دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) بوده باشند.
تبصره: در صورت امكان تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي جاري از سوي مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلباني كه حداكثر تا تاريخ 96/11/30 موفق به اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي و یا كارداني گردند، مي‌توانند در رشته و يا رشته‌هاي تحصيلي مربوط متقاضي شوند.
2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مؤسسه مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 200،000 (دويست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.
3- هر داوطلب منحصراً مي‌تواند در يك گروه آزمايشي و يك كدرشته محل متقاضي شود. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه اطلاعات وي در بانك اطلاعات پذيرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.
4- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مؤسسات درخصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.
5- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.
6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در موسسه يا مركز و يا واحد آموزشي كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.
7- آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسري سال 96 (مرحله شهريور ماه) قرا گرفته‌اند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبت‌نام و ادامه تحصيل باشند و در يكي از موسسات ثبت‌نام نمايند، قبولي قبلي آنها در شهريورماه لغو خواهد شد.
مدارك مورد نياز:
1- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم چهارساله نظام قديم با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.
2- اصل و يا گواهي مدرك تحصيلي ديپلم نظام جديد با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.
3- اصل و يا گواهي مدرك پيش دانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش.
4- گواهي اخذ مدرك كارداني براي آن دسته از دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد كه فاقد مدرك پيش‌دانشگاهي مي‌باشند.
5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپي از صفحات آن.
6- اصل كارت ملي و 2 برگ كپي از آن.
7- شش قطعه عكس 4×3 تهيه شده در سال جاري.
8- مدرك نظام وظيفه براي برادران مشمول.
كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهي پيش‌دانشگاهي خود، به «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائيديه‌ تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را درخواست نمايند و رسيد آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالي يا مركز و يا واحد آموزشي محل تحصيل خود را در فرم «دفاتر پيشخوان خدمات دولت» اعلام نمايند.
ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.


بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی دریافت وام کمک هزینه شهریه در ترم 1-97-96 می رساند، پس از مطالعه فایل ضمیمه که در انتهای اطلاعیه پیوست شده، به صفحه شخصی خویش مراجعه نموده و فرم مربوطه را در قسمت درخواست ها حداکثر تا تاریخ 96/07/27 تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام فوق قطعی نبوده و به دلیل محدودیت بودجه و حجم تقاضاها، معاونت دانشجوئی پس از بررسی و تائید تقاضا، اسامی واجدین را اعلام می نماید که در این صورت دانشجویانی که وام شهریه دانشجویی به آنها تعلق می گیرد لازم است طی محدوده زمانی که اعلام می شود نسبت به ارائه مدارک مربوطه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم اقدام به موقع سایر افراد واجد شرایط در لیست ذخیره جایگزین خواهد شد. لازم به ذکر است پرداخت وام شهریه منوط به مساعدت و تأمین اعتبار لازم توسط صندوق رفاه دانشجویان دارد و این مؤسسه هیچگونه مسئولیتی در عدم پرداخت وام مذکور را ندارد. همچنین پس از بررسی درخواستها فهرست اسامی واجد شرایط در تاریخ 96/08/02 بر روی سایت در قسمت اطلاعیه ها قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است در صورت تعلق گرفتن وام به هر یک از دانشجویان، موعد پرداخت آن چند ماه بعد می باشد.خواهشمند است از تماس های غیر ضروری با امور دانشجویی خودداری فرمائید.


با تشکر
امور دانشجویی - شریفی

جهت مشاهده برنامه امتحانات فایل های پیوست را دریافت نمایید.

قابل توجه دانشجویان گرامی : عطف به مصوبه مورخ 96/05/01 شورای محترم معاونین مؤسسه در خصوص تخفیف شهریه دانشجویان ممتاز هر رشته تحصیلی و درهر نیمسال تحصیلی بدین وسیله لیست اسامی دانشجویان رتبه برتر نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95  اعلام می گردد. جهت مشاهده لیست فایل پیوست را دریافت نمایید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مؤسسه ورودی های 1395 و بعد از آن می رساند؛ در اجرای تبصره بند اول فصل دوم نظام نامه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تحت عنوان شیوه آموزشی و ساختار سازمانی، بدین وسیله، دستورالعمل تبدیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از شیوه آموزشی به شیوه آموزشی – پژوهشی مصوبه 1391/05/24 شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه به شرح ذیل ابلاغ می گردد.
1- مؤسسه می تواند حداکثر30 % دانشجویان برتر ورودی هر سال تحصیلی را به شیوه آموزشی – پژوهشی تبدیل نماید.
2- دانشجوی متقاضی باید حداقل 12 واحد درسی (به جز دروس جبرانی) را گذرانده باشد.
3- معدل کل دروس گذرانده شده دانشجوی متقاضی (بدون احتساب دروس جبرانی) نباید از 17 کمترباشد.
4- در صورتی که بیش از 30 % دانشجویان متقاضی، شرایط فوق را داشته باشند ملاک انتخاب، داشتن معدل بالاتر است.
5- در شرایط برابر دانشجویانی که روزمه پژوهشی مناسب تری داشته باشند در اولویت قرار دارند.
6- دانشجوی متقاضی باید فرم درخواست تبدیل به شیوه آموزشی – پژوهشی را قبل از انتخاب واحد نیمسال سوم (حداکثر تا 15 مهر ماه) تکمیل نموده و به اداره آموزش مؤسسه ارائه نماید.
7- دانشجوی متقاضی باید ایده ها، علاقه ها، انگیزه های پژوهشی مورد نظر خود را در قالب فرم اولیه پشینهاد تحقیق تکمیل و به همراه سوابق کارهای تحقیقات قبلی، به گروه آموزشی ارائه نماید. فرم نهایی پیشنهاد تحقیق، پس از تبدیل وضعیت توسط دانشجو تکمیل می گردد.
8- دانشجوی متقاضی باید رزومه (خلاصه فعالیت های علمی و تخصصی) خودرا به همراه حداقل یک توصیه نامه علمی مبنی بر توانایی انجام پژوهش از یکی از اساتید به مؤسسه ارائه نماید.
لذا آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که شرایط را احراز نموده و تمایل به تبدیل وضعیت خود به شیوه آموزشی-پژوهشی دارند درخواست می گردد، به منظور تکمیل فرم های مربوطه فایل های ذیل را دانلود نموده و پس از تکمیل فرم ها آن را جهت بررسی به اداره آموزش مؤسسه ارسال نمایید.

فرم اولیه پیشنهاد تحقیق 

فرم تبدیل وضعیت از شیوه آموزشی به شیوه آموزشی - پژوهشی 

معاونت آموزشی مؤسسه آموزش عالی نور طوبی