به اطلاع متقاضیان وام شهریه دانشجویی که قبلا پیش ثبت نام انجام داده اند میرساند. به خاطر عدم تخصیص اعتبار لازم امکان پرداخت وام شهریه دانشجویی به کلیه متقاضیان فراهم نگردیده است. بر این اساس پرداخت وام صرفا به دانشجویان نامبرده در لیست ضمیمه امکان پذیر شده است.لازم است متقاضیان مذکور ترتیبی اتخاذ نمایند تا مدارک مورد نیاز ذیل را به صورت دستی و یا از طریق پست سفارشی حداکثر تا تاریخ 97/01/31 تحویل امور دانشجویی موسسه نمایند.


با توجه به محدودیت های زمانی برای ثبت نام نهایی متقاضیان در سایت صندوق رفاه، مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد و به مدارکی که بعد از تاریخ فوق الذکر ارسال گردد،ترتیب اثر داده نخواهد شد .


مدارک مورد نیاز:

 

 ب.دانشجویانی که قبلا وام دریافت نموده اند. ( ارسال از طریق فکس نیز امکان پذیر است
شماره فکس : 66958322 )
الف. دانشجویانی که تا به حال وام نگرفته اند.
 1.تکمیل فرم تعهد وام (فایل ضمیمه1)  .تکمیل فرم تعهد وام (فایل ضمیمه 1)
2.سند تعهد محضری که تعهد آن باید توسط ضامن معتبر صورت پذیرد.(فایل ضمیمه 2)

 

شایان ذکر است موعد واریز وام چند ماه دیگر می باشد که متعاقبا از طریق سایت اعلام خواهد گردید.خواهشمند است از تماس غیر ضروری با موسسه بپرهیزید.

جهت مشاهده برنامه امتحانات فایل های زیر را دریافت و به دقت مطالعه نمایید.

دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، تخقیقات و فناوری، روز یکشنبه اول بهمن با حضور در جلسه هیأت رئیسه مؤسسه از نزدیک با فعالیت های مؤسسه آشنا شدند.
در ابتدای این دیدار دکتر میرزایی رئیس مؤسسه گزارشی از فعالیت های مؤسسه ارائه دادند و به شرح برنامه های آینده مؤسسه پرداختند. ضمناً دکتر میرزایی به شرح طرح جامع مؤسسه پرداختند و بیان داشتند که هدف مؤسسه تبدیل شدن به دانشگاه می باشد. همچنین ایشان به این مطلب اشاره داشتند که در حال حاضر تعداد فارغ التحصیلان مؤسسه حدود 3000 نفر می باشد و اکثریت این افراد جذب بازار کار شده اند و خاطر نشان کردند که در ترم های آتی و در آینده نزدیک، تکنولوژی جدیدی در مؤسسه برای ساخت محتوای الکترونیکی به کار برده خواهد شد.
در پایان آقای دکتر شریعتی نیاسر ضمن تشکر از مسئولین مؤسسه، از فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی مؤسسه ابراز خشنودی نمودند و اظهار امیدواری کردند که از پتانسیل های این مؤسسه بیش از پیش استفاده شود.

به نام خدا


دانشجویان عزیز ورودی مهر ماه 1396
با توجه به اشتباه واحد تولید محتوا در درج شماره تلفن واحدهای مختلف مؤسسه در صفحه 15 راهنمای استفاده از سایت و نرم افزار مشاهده دروس، لطفاً برای اطلاع از شماره تلفن های صحیح به منوی تماس با ما مراجعه فرمایید.


با عرض معذرت از مشکلی که برای شما به وجود آورده ایم و با آرزوی موفقیت برای شما


مدیر تولید محتوا
سید شهاب الدین ناظم زاده

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مؤسسه ورودی های 1395 و بعد از آن می رساند؛ در اجرای تبصره بند اول فصل دوم نظام نامه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تحت عنوان شیوه آموزشی و ساختار سازمانی، بدین وسیله، دستورالعمل تبدیل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از شیوه آموزشی به شیوه آموزشی – پژوهشی مصوبه 1391/05/24 شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه به شرح ذیل ابلاغ می گردد.


1- مؤسسه می تواند حداکثر30 % دانشجویان برتر ورودی هر سال تحصیلی را به شیوه آموزشی – پژوهشی تبدیل نماید.


2- دانشجوی متقاضی باید حداقل 12 واحد درسی (به جز دروس جبرانی) را گذرانده باشد.


3- معدل کل دروس گذرانده شده دانشجوی متقاضی (بدون احتساب دروس جبرانی) نباید از 17 کمترباشد.


4- در صورتی که بیش از 30 % دانشجویان متقاضی، شرایط فوق را داشته باشند ملاک انتخاب، داشتن معدل بالاتر است.


5- در شرایط برابر دانشجویانی که روزمه پژوهشی مناسب تری داشته باشند در اولویت قرار دارند.


6- دانشجوی متقاضی باید فرم درخواست تبدیل به شیوه آموزشی – پژوهشی را قبل از انتخاب واحد نیمسال سوم (حداکثر تا 15 مهر ماه) تکمیل نموده و به اداره آموزش مؤسسه ارائه نماید.


7- دانشجوی متقاضی باید ایده ها، علاقه ها، انگیزه های پژوهشی مورد نظر خود را در قالب فرم اولیه پشینهاد تحقیق تکمیل و به همراه سوابق کارهای تحقیقات قبلی، به گروه آموزشی ارائه نماید. فرم نهایی پیشنهاد تحقیق، پس از تبدیل وضعیت توسط دانشجو تکمیل می گردد.


8- دانشجوی متقاضی باید رزومه (خلاصه فعالیت های علمی و تخصصی) خودرا به همراه حداقل یک توصیه نامه علمی مبنی بر توانایی انجام پژوهش از یکی از اساتید به مؤسسه ارائه نماید.


لذا آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که شرایط را احراز نموده و تمایل به تبدیل وضعیت خود به شیوه آموزشی-پژوهشی دارند درخواست می گردد، به منظور تکمیل فرم های مربوطه فایل های پیوست را دانلود نموده و پس از تکمیل فرم ها آن را جهت بررسی به اداره آموزش مؤسسه ارسال نمایید.




معاونت آموزشی مؤسسه آموزش عالی نور طوبی